14 aug. 2011

Byn

Har varit hemma några dagar och har haft fullt upp med massor av saker , känns skönt att få gjort lite grejjer som ligger och väntar . Just nu känns de rätt bra att veta att man lämnar byn , så nu är de bara att få en lgh så kan man flytta helt och börja leva igen och slippa vara inneboende hos någon annan . Och ni som har sms:at , ringt osv , sorry för att jag inte har svarat , men har fullt upp med allt här hemma och hundarna ska ha sitt och sen är jag döds trött när jag kommer in och kollar telefonerna , så dom ligger numera bara på rummet . Men det känns skönt och inte behöva tänka på den där förbannade telefonen som ringer konstant ! Men om de är super duper viktigt kan man nå mig på hemtelefonen som är samma nr som slutet av mitt mobilnr :)
Chvittra har iaf åkt på semester till kiruna , jag kände att jag hinner inte fara dit när jag ska ordna upp mina möbler och allt annat så de är klart , rensa gården och göra klart lite för vintern och städa igenom hundgården ordentligt och fixa hundkojorna så dom är redo för vinter :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar