17 aug. 2011

- Försvarsmaktens Faxena

Som rubriken lyder , Numera ägs hon av mig , Fm kontakta mig idag ang hennes höfter o armbågar , Då dom inte tar in hundar med gravt hd /ad fel så fråga dom mig om jag vill över ta henne eller om dom ska försöka omplacera men självklart behåller jag en hunden , Hon får stanna hos mig tills hon inte orkar nå mera !
Jag borde ändå vara överlycklig just nu men jag känner att mitt humör svänger ganska mycket , Men alla har väl motgångar . Så de är bara att bita i de sura äpplet och kämpa .  Nu ska jag ta mina två hårbollar och bädda ner mig mellan dom.




Har även glömt att skriva att Benno som jag tog från chvittras kull heter numera wingo och bor hos min vän i kangos , där han vrål trivs med korna , hundkompisen valle och dom andra djuren . varför jag inte kunde behålla honom var när jag kom in på skolan , fick ingen lägenhet och måste vara inneboende och då min familj bor på olika stället ( Skilda föräldrar ) och dom jobbar så har dom inte verken tid eller plats med hunden . Pappa hade gärna tagit honom men han har ju Effi och jag tror effi hade blivit rejält svartsjuk om husse hade tagit en valp när hon är hans allt ungefär , Dom två är som handen i handsken . :)
Men jag känner att Benno är värd så mycket mer än vad jag skulle gett honom när jag pluggar . Så det känns bra att veta att han kom till en bra hem och framför allt att jag känner Ida och hennes familj och kan träffa och kramas med honom när jag vill , Önskar Ida och Wingo lycka till och nu hoppas jag att han blir en suverän kovallare :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar