26 aug. 2011

- Frieriet i Kärendöjärvi

Snart så åker man Norrut och hamnar på den rätta sidan av lainioälven ! Mumindalen , snart kommer jag :)
Både Lillebror och pappa kommer hem , så hela familjen är samlad . det händer inte ofta .
Blir att köra cross med bror , han har köpt en ny så det ska bli kul och ha någon att köra med . Men jag vet inte om det är så kul när jag fortfarande har kvar min trotjänare , men har haft den sen 10 års ålder , men den går som en klocka när jag vårdar den som ett barn , enda felet är ju då att jag är lite för stor för en 80i kubikare och den är väl inte så rapp som jag vill att den ska vara , Jag som älskar fart och fläkt :) jag har ju min suzuki 500 , men den är alldeles för stor och den orkar jag inte kör länge med , men en 125a eller 250i hade jag kunna ha .
Sen prata bror om något som ska vara i Hukkis ikväll , vad det nu är det vet jag då inte . Men blir väl och fara dit en sväng också :)

idag ringde banken åt mig och sa att dom har spärrat mina kort när mitt bankkort har blivit kapat , så det känns ju mindre kul , så fick överföra mina sista kronor till Min vän Sandra och hon tar ut det åt mig , kan ju säga att man känner sig totalt handikappad utan bankkortet . Nå väl .
Nu ska jag ta och invänta sandra och henke och sen börjar vi väl rulla mot the big city !


Adjös

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar