3 aug. 2011

Kaipaan sinua enemmän kuin kukaan ketään koskaan

Jag har då kommit fram till att man ibland kanske måste ge upp sånt man verkligen vill ha , jag måste göra det , man kan inte älta samma mies i flera månader utan resultat . Men jag on täysin hulluna häneen och vill verkligen inte släppa taget , mina närmsta vänner vet och dom är väl ganska less på de , men jag är jag . Hittar jag något bra ska jag fasiken ha de , men ibland är jag för feg och rädd . men det är pga tidigare suhteita ..
Jag vill ha någon att dela mitt liv med , någon som får mig att skratta , någon att vakna upp med ja allt sånt dära . Men just nu känns de som att de aldrig kommer hända , den enda som jag kommer vakna upp med och som får mig att le och den som ger mig världens största morgon puss är nog Faxena och Effi , närmare en karl kommer jag nog inte.. Ska de verkligen vara så?! 

Nyt nukkumaan ja unta sinusta!

Just nu blandar jag finska och svenska !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar