29 aug. 2011

- Nöjd tjej -89

Imorse när jag vakna fixa jag iordning mig , rasta hundarna , åt frulle och for på banken för att ta ut pengar så jag klarar mig tills mitt nya bankkort kommer . Sen var jag och handla en present till sandra och sen hämta hon upp mig så for vi på coop , dollar och sen anki´s , Handla mat , hundfoder och ett rullkoppel till smulan , nytt halsband till Faxena och en klotång . :) 
For hem och rasta hundarna , käka en pizza och for iväg till Kiruna , väl framme hämta jag ut mina nya Lundhags byxor , middag hos min söta mamma , träffa svägerskan och sen tillbaks till gve . 

Grymt nöjd över mina byxor , och tacka gud vet jag att det kommer ett par till på posten , fast i limegrönt :) ojoj , jag längtar :) 

Satt även och prata om min och mammas stockholms resa i november , att åka dit med mamma och en massa shopping , fast jag hade gärna skippat shoppingen och bara mysa med mamma . Men det är väl bara att göra mamma sällskap och gilla läget liksom , hon åker ju dit för min skull så något måste hon ju få roa sig med . :) och tillbaks till stockholm igen dagen efter min födelsedag , då kan jag säga att jag ska shoppa , men då åker jag helt ensam , och jag i stockholm kan blir en spännande upplevelse och då menar jag att jag kommer missa flyget hem , gå vilse och sitta på en parkbänk och gråta och ringa mamma ! :) Men jag tror jag ska höra med någon vän om dom vill följa , men det kanske dom inte vill pga det jag ska göra dära och det kanske inte hinns med så mycket shopping osv ..


Byxorna som kom idag :)

Har tagit min och faxenas kvälls promenad i 45 min och en träning på de så nu har jag en nöjd och glad hund , Smulan fick en långpromenad innan jag drog till kiruna och hon vakna inte ens när jag ropa och märkte inte ens när jag var hemma , då kan man snacka om trött chihuahua :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar