23 sep. 2011

-

Idag är en sån dag man bara vill ligga kvar under täcket och fortsätta drömma . Men man kan inte göra de när man har hundar . sprang mitt morgon pass i trappen , bära Zorro ner och rasta av han och bära upp honom , så jag bär på en 21 kg klump 6 ggr om dagen , jag bor ju på 3 våningen o min rygg är ganska slut . 
Varför jag måste bära honom är pga hans skada i frambenet då älgen drämde till han litegrann , så var till veterinären igår och han har ( vet inte exakt vad det heter ) men det är som nå kirurgi pinnar igenom benet och en utav dom har gått av och nöter på hans ben vilket inte är så farligt enligt veterinären då han inte stödjer så mycket på de men det är orsakar en rejäl svullnad i hans ben . men jag hoppas verkligen att allt går bra på måndag när vi ska på återbesök med vännen :)

Har städat hela lägenheten och nu kan man ta sig ett rejält fredagsmys , nå gott och så ett glas vin :) 

 all I want, all I want is you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar