5 sep. 2011

- Fuck this shit !

Ibland blir jag snuskigt förbannad , det är alltid så när jag kommer hem så är något borta från mitt rum . Denna gång kontrollen till boxern , ja men då visa de sig att våran andra boxer kontroll hade gått sönder så då måste man ta min så jag blir utan tv , sen när jag ska kolla mina program på tv3 nä men då är antenn signalen helt i sin egna lilla värld , så nu har jag bara tv4 på min tv . Måttligt less på att vara hemma när ingenting funkar eller när ingenting är där vars jag lämna sakerna .
vad försvinner här näst ? Min säng eller min tv helt o hållet ? 
Min proppar har gått tillräckligt idag och denna kväll blev så fan inte bättre . 

Imorgon ska jag då jävla ringa till boxer o be dom skicka en ny kontroll och sen ska jag dra en kedja från soffan till kontrollen så den inte försvinner.

1 kommentar: