4 sep. 2011

- hundhus

har suttit och diskuterat med pappa och M , så M ska bygga ett hundhus till mig , men det kommer kännas i börsen när den är klar . Men hundarna behöver verkligen ett hus , jag orkar inte hålla på med dessa hundkojor och skaffa luckor till allihopa . Och ny hundgård ska också hamna runt hundhuset med 2 hundgårdar . så gamla hundgården får bli till min framtida dröm :)

Att man aldrig tänker på att göra ett hundhus direkt man slänger upp hundgården , men denna hundgård jag har nu är ju bara ett bygge för hundvalparna som jag hade , och det är ju inte den bästa men det duger , ska försöka fixa upp de och be pappa ta lite brädor och gångjärn till dörrarna så får jag göra som en ram runt dörrar och nätet så de ser lite finare ut och gör så de blir 3 hundgårdar istället för en hundgård på närmare 80kvadratmeter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar