26 sep. 2011

- kreativ

Idag när jag satt o kolla tv så kändes de som att jag måste göra något , så tog med hunden och knalla på stan och köpte garn , stickor , kom hem och börja med att sticka tills sandra skulle ringa o vi skulle ut på en långpromenad . 2,5 tim så var en vante klar så nu är de bara börja med den andra . Jag vill absolut inte köpa ett par stickade vantar då dom är otroligt fula och går sönder direkt , så varför inte göra ett par som man vill ha . :) 
Imorgon blir de även att köpa skinn och tenntråd eftersom jag behöver göra några armband så lika bra att hamstra medans man är i gällivare . :) ska sy ett rött tennarmband till mig själv , så snyggt med rött :)

Nå väl , en kvälls promenad med faxena & Sandra , gick nästan 1 mil skulle jag tro , börja känna oss hungrig efter vägen så när vi väl var genomblöta och hungriga så varför inte kvällsfika på statoil :) 

Nu sängen , för imorgon ska jag vara lika flitig som idag . 
Tvättis , check . handlat check . lång promenad i spöregn , check . Stickat en vante , check :)

det var min dag ! 

gonatt allesammans !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar