1 feb. 2012

- Plocka upp , plocka ner ..

Idag är en dag jag är riktigt irriterad och surig , vill inte alls vara trevlig mot folk . Hur fan kan man ens ringa och säga till sitt ex att nya tjejen vill träffa en ? hur dum i huvudet kan man vara ?! idioter , där brann mina säkringar för idag , jag har absolut ingenting med henne att göra , vill inte ens känna henne eller träffa henne för jag har absolut inget gemensamt med idioter . hoff , jävla blådårar som ens klämmer ut sig sånt . och så fråga jag M om han hade velat träffa min pojkvän till exempel , svaret var aldrig i livet , våran kontakt hade varit ett minne blott då , jaha okej tänkte jag , och du tror jag vill träffa din tjej ?! man börjar ju fundera hur många hjärnceller som finns kvar där ..  har absolut inget emot M , men när han ska klämma ur sig sånt så blir jag jävligt förbannad.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar