8 feb. 2012

- Sverige har ingen talan

Igår när jag satt i bilen och jag brukar aldrig lyssna på P4 norrbotten , men tur att man gjorde de så att säga .. Vem börjar tala , Jo vår förbannade Statsminister som tror att svenskarna ska jobba tills man är 75 år , enligt forskning visar det att man kommer leva längre , vi säger 100 år , snittet att man dör är cirka 70 - 80 år , så om jag pensionssparar och vill kunna göra dom sakerna när jag är 65 och kunna tillbringa tid med barn och barnbarn och andra fritidsintressen , och nu ska man jobba till 75 !? Sverige , vars är du på väg ?! 
Det Luktar ta med fan Äckligt moderat , jag känner  mig spyfärdig , hade kunna spy över statsminister som inte tänker på dom som bor i glesbygden , bara slipsnissar och pippi nuttor i stockholm som ska ha de bra .. idioter. Jag rösta inte på moderaterna, jag kommer aldrig rösta blått , jag lägger min vänstra hand på mitt bröst och håller mig till rött . 

Sen att sverige gått med i EU , hur korkat var de då ? Nå jävulskt . flera eu länder är bankruttna och ska sverige börja betala deras skit ? garanterat kommer de hända , våra skattepengar kommer säkert användas dit , för statsministern tycker det är riktigt bra, bull shit , hoppas han kommer ångra sig och hoppas han och hans äckliga illa luktande moderatparti kommer åka ur , man blir så FÖRBANNAD ! 

SVENSKA FOLKET SOM RÖSTA PÅ DOM HOPPAS DOM FICK NÅGON LÄXA ! Och jag tror knappast ni blev rikare och dom som var en vanlig svensson familj dom blev garanterat fattigare och dom arbetslösa fick inga jobb . så dom kom ju en bit på de dom trodde skulle gå .. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar