20 aug. 2011

- Det är ju inte helt normalt

Som många vet så är ju min släkt ganska stor och det finns ju både för och nack delar med att ha de .
Från min pappas sida är de oftast mycket fördomar om andra vilket är tråkigt . Jag tycker personligen att många har mycket att snacka om , delvis om min familj .
Att dom en kan ha så mycket fördomar om oss när dom inte ens har någon kontakt eller känner oss .
Idag fick jag iaf höra hur min kusin vågar ha mig hära och de var de ena med det andra , då undrar jag ,
tror kärringen på fullaste allvar att jag är kriminell av något slag och att mina hundar är farliga ? Jag är verken kriminell eller förstör för andra människor ., och mina hundar är absolut inte farliga , dom är stabila och trevliga familjehundar . Så jag tycker faktiskt att folk kan säga sina fördomar till mig än att sitta och säga det till andra .
Men jag tror oftast det beror på något innom syskonskaran och det blir mycket konflikter emellan och skitsnack , vilket det är i den här släkten , men det ska absolut inte drabba barn & barnbarn som inte känner till deras gräl . Visst dom äldre kanske förstår varför och sånt men inte fasiken sitter mina föräldrar och berättar om det och gör så att jag skaffar fördomar över den personen i onödan och jag knappt vet eller känner den personen , jag vill helst skaffa mig en egen uppfattning om min släkt.


Nog om det , Sitter och äter lasange nu och har städat hela lgh innan det är dax för utgång , så det är bara dusch och fixa kvar :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar