22 aug. 2011

- Söndag

Fredag var en kanon dag , mycket skratta med Sandra & Evelina , en typisk tjejkväll med mycket snack , tackar dom för en underbar kväll , det behövdes :)
Lördag var en lugn dag med hundpromenad , kaffe hos Evelina . Senare mot kvällen var de dax att fara mot Sandra , satt där ett tag och snacka innan vi for vidare mot Palle och där var det massa folk , träffa en gammal klasskompis hos honom , vart helt chockad , trodde hon bodde var i kiruna men ack så fel man kan ha :) Drog vidare mot Nunis där Eldfesten var men var dock bara in fram och tillbaka , kom hem och drog en långpromenad med hundarna och sen var jag ut och prata med Palle & Falle . 

Men helgen sluta trots allt bra , över mina förväntningar . Ett problem är iaf löst så det känns bra , nu slipper jag fundera på det och vänta på svar från den personen ..

Imorgon är de den stora dagen , Närmare bestämt SKOLA , få se hur de känns och sätta sig i en skolbänk efter 4 år frihet från den . Men det känns ändå att jag har gjort ett rätt val i livet och att jag inte kommer ångra mig om detta val . 


Saknar mina 2 hundar hemma och mina underbara föräldrar och mitt lillhjärta ( Lillebror ) och sist men inte minst Fammo <3 


2 kommentarer:

  1. Skola ger också frihet som tur är, förr eller senare! Hoppas det går bra, men det gör det ju :D Frrrriiheeet. Känns som ett ord (med ursprung från Viktoria?) som cirkulerar rätt mycket kring oss föredetta abisko-bor. Kanske är det så här det känns att komma ut från ett fängelse? Jag tänker att Abisko kan betraktas som ett fängelse. Men tur är att Abisko gav oss jobb och pengar, och pengar ger frihet. Fantastiskt! Kör hårt, Sussi ;) (hahaha, uppskattat smeknamn? :P)

    SvaraRadera
  2. Jadå precis , det gör de . haha ja frihet är vickan s ordval :)ja det känns faktisk så , att slippa fängelset och få tillbaka friheten :) Desamma carro , nja smeknamnet är väl inte så uppskattat men bara för att de är du så går de bra :D

    SvaraRadera