3 nov. 2011

- brist på sysselsättning ..

I kiruna är de som mera dött , borde tagit med tenntrådsmatrial så skulle jag kunna göra armband , men tänkte ta en liten vila från de innan de blir full rulle med det , några st att göra :) 

har iaf städat här i M:s lgh , tvättat 6 maskiner och bytt gardiner , så nu är det rent o fint igen :) 
idag händer det nog inte så mycket mer , blir väl en tidig kväll och imorgon får man se vad som händer , fest i gällivare , kalasfirande för min vän sandra och jag har ingen aning hur jag ska göra , 2 dagars fest med Finnen kan inte annat än sluta bra , brukar oftast vara kanon , men nu är det ekonomin som styr och jag vet att hon kommer ringa och skrika o att jag ska komma om inte annat så hämtar hon mig dit . blir spännande o se vad som kommer hända . vill som ändå inte missa dundrets fester och sandras födelsedags fest på lördag . ångest !!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar