4 nov. 2011

folk som stannar en efter gatan !

Idag när jag rasta faxena vid gropen , så stanna en tjej mig med bilen och fråga vars min hund kommer ifrån , hon tyckte faxena var otroligt fin och väl uppfostrad hund . Glad matte :-) Jag har ju lyckas med henne , en hund som aldrig kommer försvinna från mina armar . Men iaf , berätta vars hon kom ifrån osv , och hon skulle också bli fodervärd , men hon sa att jag kommer ju aldrig få en sådan hund som du , men hon ska försöka ! :) Alltid kul och höra sånt , jag önskar denna tjej all lycka och hoppas hon får en lika fin hund som faxena , fast hon behöver inte få D på höfterna och en 3a på armbågar...
Det valkas fest i gälko , telefonen går varm så jag stänger av den jäveln , orkar inte med allt ringande . jag orkar inte festa . så ni som drar party , ha så kul , fast ni får aldrig så roligt om jag skulle vara med! ;) Jag vet att ni saknar Anna Susanna , men ni klarar er ! Eller hur ?

Kuuulleaaaamaa ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar